Dynamická, romantická, dojemná, vtipná, se silnou myšlenkou, je jedno jakou cestu zvolíme, cíl je jediný a to je oslovit zákazníka. Na internetu si lidé často chtějí odpočinout ale někdy je zaujme výrobek o kterém začnou přemýšlet. Osloví je služba kterou někdo nabízí ač neměli nic v plánu kupovat když je reklama přesvědčivá rádi otevřou své peněženky s vidinou toho že získají něco co pro ně bude přínosné.
Rozesílání hromadných e-mailů je pro firmy i jednotlivce praktické. Nastaví si kampaň kterou pak hromadně jediným kliknutím tlačítka rozešlou všem svým potencionálním zákazníkům. Když si pak dotyčný e-mail otevře, krátce přelétne očima a když nezaujme tak ho zavře, v horším případě pro prodávajícího se rovnou odhlásí ze zasílání takovýchto zpráv.
Reklama musí řešit co druhého pálí a zajímá
Maminky řeší neposlušné děti, co uvařit k obědu, tatínkové zase jaký dárek pořídit manželce k výročí. Tyto informace musí nabízející zhodnotit a podle typu člověka vytvořit reklamu. Důležité je také umístění reklamy. Maminky mají rádi stránky o dětech a muži zase dávají přednost sportovně laděným webům. Samozřejmě výjimka potvrzuje pravidlo a každý si vyhledává to co ho zajímá. Položme si tedy otázku: Co řeší náš zákazník? Co mám rád? Jaké internetové stránky navštěvuje? Je vůbec online svět to místo kde zákazníka najdeme?
Udělat si dobrou reklamu není tak snadné jak se může zdát. Tou nejlepší reklamou ovšem zůstává spokojený zákazník. Jediný spokojený zákazník nám může přinést několik dalších. Zákazníky si každý proto musí hýčkat ať prodává krmivo pro psy, dřevné uhlí, nebo boty. Kvalitní zboží a služby ruku v ruce s dobrým přístupem je to co lidé chtějí a požadují. Když nebudou zákazníci spokojení a nebudeme si je hýčkat nepřinese to našemu podnikání žádný užitek a možná časem budeme nuceni s podnikáním skončit.