Webová stránka nemůže plnit svůj prvořadý úkol, tedy šíření určitých informací, nabídek a podobných záležitostí, pokud postrádá odpovídající sledovanost. Pokud na ni nikdo nechodí a nesleduje její obsah, je prakticky zbytečná.
Vím, že jsem tím nepotěšil všechny ty, kdo mají bídně sledované internetové stránky, ale přiznat jsme si to museli. A zrovna tak dotyčné nepotěším jistě ani tím, že jejich čekání na lepší časy je podobné čekání na nesplnitelný zázrak. Protože jejich stránky stejně jako dnes zůstanou stranou zájmu i v budoucnu.
A nemá-li se posledně zmíněná vize vyplnit, je třeba seo Seolight. Tedy je nezbytné takovou stránku, netěšící se masové návštěvnosti, optimalizovat.
Co to obnáší?
Musí se u ní:
- provést kontrola webu a odstranit jeho případné nedostatky
- vhodně zvolit ta nejvíce vyhovující klíčová slova
- zajistit zpětné odkazy, které sem přivedou návštěvníky z jiných webů, tedy odborně linkbuilding
- dodávat kvalitní texty zaměřené na přilákání cílové skupiny, jíž má být dotyčná stránka určena, tedy musí se zajistit copywriting
- a provádět efektivní reklamní kampaň a propagace při vhodných příležitostech
To je ta jediná cesta, po níž se lze dobrat k žádoucímu úspěchu, jediná možnost, jak zajistit dotyčné stránce výhodnou pozici v internetových vyhledavačích a s ní související vysokou sledovanost.
Kdo na toto vsadí, má vyhráno, úspěchu bude dosaženo. A kdo na podobnou možnost nereflektuje, ten se naopak nikdy úspěchu nedočká.
Protože internetové vyhledavače se jinak ‚přemluvit‘ nenechají a bez nich sotva někdy někdo dotyčnou stránku mezi záplavou jí podobných objeví.
A pokud ji nikdo neobjeví, může ji její majitel s klidným svědomím z internetu odstranit. Protože nemá smysl, aby do ní investoval a aby tato zabírala na síti místo, když z toho stejně nikdy nic dobrého nevzejde.